Szkolenia

Warsztaty pt. „Obowiązki firmy inwestycyjnej względem inwestora/klienta w świetle wymogów MIFID II” - 23 kwietnia 2015r.

Izba Domów Maklerskich organizuje warsztaty pt. Obowiązki firmy inwestycyjnej względem inwestora/klienta w świetle wymogów MIFID II.

Warsztaty poprowadzi Pani Justyna Czekaj z firmy JustComply. Tematyka warsztatów będzie się skupić na kwestii wymogów MiFID II w zakresie relacji potencjalny klient/ klient a dom maklerski. W zakresie każdego punktu warsztatów zostaną omówione zmiany jakich należy oczekiwać po implementacji dyrektywy. Dodatkowo w celu ułatwienia pracy z nowymi przepisami zmiany zostały zaszeregowane przy zastosowaniu skali, która została przygotowana m.in. w oparciu o ich zakres, a także potencjalne ryzyko braku prowadzenia zmian przez FI.

Wszyscy uczestnicy warsztatów oprócz materiałów otrzymają dodatkowe materiały, których celem jest uproszczenie prac z dyrektywą.

Warsztaty odbędą się w dniu 23 kwietnia br. w godz. 10:00 – 13:30 w Warszawie (o dokładnym miejscu poinformujemy Państwa drogą mailową).

Koszt warsztatów: dla członków Izby: pierwsza osoba 250 zł + VAT, druga i kolejna 200 zł + VAT.
Koszt warsztatów dla pozostałych instytucji: 500 zł + VAT od osoby.

Uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego do dnia 20 kwietnia br.

Jednocześnie jeśli ktokolwiek z Państwa miałby pytania odnośnie tematu warsztatów, problemów poruszanych podczas wcześniejszych warsztatów etc. po przekazaniu takiego zapytania na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zostanie ono przenalizowane i zaprezentowane podczas warsztatów  w zanimizowanej formie.

Zobacz: Zakres tematyczny warsztatów.

Formularz zgłoszeniowy

Warsztaty pt. „Obowiązki firmy inwestycyjnej względem inwestora/klienta w świetle wymogów MIFID II”

REJESTRACJA DO 20 KWIETNIA 2015 R.

 

Dane uczestnika
Adres firmy:
Koszt uczestnictwa

Członkowe Izby Domów Maklerskich:

  • Pierwsza osoba: 250 zł + 23% VAT,  307,50 zł brutto
  • Druga osoba i kolejne: 200 zł + 23% VAT,  246,00 zł brutto

Pozostałe instytucje:

  • Pierwsza osoba i kolejne: 500 zł + 23% VAT, 615,00 zł brutto
Płatność za udział w szkoleniu

Płatności za udział w szkoleniu nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich po odbyciu szkolenia.

Regulamin rejestracji i uczestnictwa:

Etap I: Należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszeniowy najpóźniej do 20 kwietnia 2015r.

Etap II: Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na szkolenie.

Wszelkich zmian osobowych można dokonać jedynie w formie mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na dzień przed datą odbycia się szkolenia.

Rezygnacji z uczestnictwa można dokonać jedynie w formie mailowej, najpóźniej na 3 dni przed datą odbycia się szkolenia.

Uprzejmie informujemy, że liczba miejsc na szkolenie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • w sprawach organizacyjnych z p. Michałem Turkiem tel. 22 828 14 02, mobile 602 863 444
  • w sprawach płatności z p. Ewą Sosnówką tel. 22 828 14 02
Powered by BreezingForms