Centrum Prasowe

Webinarium „KALKULACJA WYMOGÓW KAPITAŁOWYCH WNIKAJĄCYCH Z IFR” 22.10.2020 r. godz. 10:00 - 14:00

IZBA DOMÓW MAKLERSKICH

ORGANIZUJE WEBINARIUM

„KALKULACJA WYMOGÓW KAPITAŁOWYCH WNIKAJĄCYCH Z IFR”

22 października | godz. 10:00 – 14:00

Uczestnicy, którzy wzięli udział w pierwszej części webinarium w dniu 1 października 2020 r. otrzymają rabat w wysokości 20%. Rabat zostanie naliczony przy fakturze za II część webinarium.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Proces Oceny Adekwatności Kapitału Wewnętrznego i Oceny Wewnętrznego Ryzyka (ICARA),
  • Zarządzanie Wewnętrzne, Przejrzystość, Traktowanie Ryzyka,
  • Polityka Wynagrodzeń,
  • Proces Przeglądu Nadzorczego i Oceny Nadzorczej,
  • Środki i Uprawnienia Nadzorcze,
  • Akty Delegowane – Status Prac.

PROWADZĄCY WEBINARIUM

Witold Bartosiewicz – Dyrektor Departamentu Ryzyka i Compliance, Erste Securities Polska S.A.

KOSZT UDZIAŁU

750 zł* netto (pierwsza osoba)

500 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

PŁATNOŚĆ ZA UDZIAŁ W WEBINARIUM

Płatność za udział w webinarium nastąpi po odbyciu się webinarium na podstawie faktury VAT wystawionej i przesłanej przez IDM na adres mailowy podany podczas rejestracji.

ZAŚWIADCZENIE

Uczestnicy webinarium otrzymają zaświadczenie akceptowane przez Okręgową Izbę Radców Prawnych.

REJESTRACJA

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie IDM do dnia 20 października 2020 r.

 

 

 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Webinarium „Kalkulacja wymogów kapitałowych wynikających z IFR”

Dane uczestnika
Dane do faktury:
Koszt uczestnictwa

750 zł netto (pierwsza osoba), 500 zł netto (druga osoba i kolejne z jednej instytucji).

Płatność za udział w Webinarium

Płatności za udział w Webinarium nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej i przesłanej przez Izbę Domów Maklerskich po odbyciu się webinarium.

Warunki zgłoszenia i uczestnictwa w webinarium:

Etap I: Należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszeniowy najpóźniej do dnia 20 października 2020 r.

Etap II: Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na webinarium.

Etap III: Po zakończeniu rejestracji otrzymają Państwo informację nt. danych technicznych dot. udziału w webinarium.

Po przesłaniu zgłoszenia nie będzie możliwość bez kosztowej rezygnacji udziału w webinarium. Istniej tylko możliwość zmiany uczestnika.

Wszelkich zmian osobowych można dokonać jedynie w formie mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na dzień przed datą odbycia się webinarium.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • w sprawach organizacyjnych z p. Michał Turek tel. 22 828 14 02

Izba Domów Maklerskich (dalej „IDM”) z siedzibą w Warszawie ul. Kopernika 17,00-359 Warszawa, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

 

  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania zgłoszenia do udziału w Webinarium IDM (dalej „Webinarium”), wystawienia faktury za udział w Webinarium oraz dystrybucji materiałów i informacji dotyczących Webinarium. Niepodanie danych uniemożliwi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych co jest równoznaczne z nierozpatrywaniem Pani/Pana zgłoszenia i tym samym niemożnością wzięcia udziału w Webinarium;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępnione w niezbędnym zakresie w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz IDM usługi informatyczne oraz zatrudnionym do obsługi Webinarium;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez IDM podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa;
  • podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usługi Webinarium, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Powered by BreezingForms