Szkolenia

Logo szkolenia

Izba Domów Maklerskich

wraz

z Kancelarią Sadkowski i Wspólnicy


zapraszają na szkolenie


„KONFLIKTY  INTERESÓW  I  TAJEMNICA  ZAWODOWA  W  FIRMIE  INWESTYCYJNEJ”


które odbędzie się

5 października 2022 r. w godz. 10:00 - 13:30

 

ZAKRES TEMATYCZNY

 

  • Konflikt interesów – definicja, zakres;
  • Obowiązki banków prowadzących działalność maklerską oraz domów maklerskich, związane z występowaniem konfliktów interesów (regulacje wewnętrzne, rejestry, sprawozdania);
  • Właściwa struktura organizacyjna jako mitygant ryzyka powstania konfliktów interesów;
  • Narzędzia i sposoby zarządzania konfliktami interesów;
  • Zasady zarządzania transakcjami własnymi pracowników i członków organów w celu uniknięcia występowania konfliktu interesów;
  • Konflikty interesów w ramach grup kapitałowych;
  • Transakcje wewnątrzgrupowe jako potencjalne źródło powstania konfliktu interesów;
  • Przyjmowanie i przekazywanie świadczeń pieniężnych i niepieniężnych, a możliwość powstania konfliktu interesów (zachęty);
  • Konflikty interesów w przypadkach powierzenia wykonywania czynności podmiotom trzecim;
  • Rola i zadania komórek nadzoru zgodności działalności z prawem (compliance) oraz audytu wewnętrznego;Oczekiwania i praktyka nadzorcza KNF – wytyczne, stanowiska, orzecznictwo;
  • Odpowiedzialność z tytułu naruszenia zasad zarządzania i przeciwdziałania konfliktom interesów;
  • Wypełnianie obowiązków informacyjnych;
  • Zasady i warunki dostępu do informacji objętych tajemnicą zawodową;
  • Przekazywanie informacji objętych tajemnicą zawodową w ramach grup kapitałowych (umowy, sprawozdawczość wewnętrzna);
  • Tajemnica zawodowa, a zasady przetwarzania danych osobowych (RODO).

 

PROWADZĄCY  SZKOLENIE

 Czesaw Sadkowski mail2

Czesław Sadowski
 Radca Prawny, Partner Zarządzający
Sadkowski i Wspólnicy

  

 Katarzyna Majer Gbska mail2

Katarzyna Majer-Gębska
Adwokat, Koordynator Działu Prawa Rynku Kapitałowego
Sadkowski i Wspólnicy

   

KOSZT UDZIAŁU 

  • 700 zł* netto (pierwsza osoba)
  • 450 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

 

PŁATNOŚĆ

Płatność za udział w szkoleniu odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej po zakończeniu szkolenia na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym z terminem płatności 7 dni.


ZAŚWIADCZENIE

Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie akceptowane przez Okręgową Izbę Radców Prawnych.



KWESTIE TECHNICZNE

Szkolenie odbędzie poprzez system Cisco Webex Meetings. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową (zalecane: Windows Explorer, Edge, Google Chrome) lub zainstalowanie aplikacji Cisco Webex Meetings https://www.webex.com/downloads.html



REJESTRACJA

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego do dnia 4 październiaka 2022 r.



PARTNER SZKOLENIA

Sadkowski

 

 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Szkolenie „Konflikty interesów i tajemnica zawodowa w firmie inwestycyjnej

Dane uczestnika
Dane do faktury:
Koszt uczestnictwa

  • 700 zł* netto (pierwsza osoba).
  • 450 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

Płatność za udział w Szkoleniu

Płatność za udział w szkoleniu odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej po zakończeniu szkolenia na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym z terminem płatności 7 dni.

Warunki zgłoszenia i uczestnictwa w szkoleniu:

Etap I: Należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszeniowy najpóźniej do dnia 4 października 2022 r.

Etap II: Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na szkolenie wraz z danymi technicznymi dot. udziału w szkoleniu.

Po przesłaniu zgłoszenia nie będzie możliwość bez kosztowej rezygnacji udziału w szkoleniu. Istniej tylko możliwość zmiany uczestnika.

Wszelkich zmian osobowych można dokonać jedynie w formie mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na dzień przed datą odbycia się webinarium.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • w sprawach organizacyjnych z p. Michał Turek tel. 602 863 444.

Izba Domów Maklerskich (dalej „IDM”) z siedzibą w Warszawie ul. Kopernika 17,00-359 Warszawa, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

 

  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania zgłoszenia do udziału w Szkoleniu IDM (dalej „Szkolenie”), wystawienia faktury za udział w Szkoleniu oraz dystrybucji materiałów i informacji dotyczących Szkolenia. Niepodanie danych uniemożliwi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych co jest równoznaczne z nierozpatrywaniem Pani/Pana zgłoszenia i tym samym niemożnością wzięcia udziału w Szkoleniu;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępnione w niezbędnym zakresie w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz IDM usługi informatyczne oraz zatrudnionym do obsługi Szkolenia;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez IDM podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa;
  • podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usługi Szkolenia, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Powered by BreezingForms